11-08-08

Regnet öser ner och jag ska snart ta och ta mig till stan för att ta en fika med Maria. Det ska bli riktigt trevligt, men regnet kanske inte är riktigt lika trevligt men jag får väl hoppas på att det slutar regna snart :D
Sen så har jag en bara för söt far, jag skulle låna bilen och hämta min soffa som jag hade beställt :D då hade han fällt ner backsäterna utan att jag hade frågat :D det är sådana där saker som gör att man uppskattar sina föräldrar:D

Annars har det här varit en dag då jag har uträttat en del ärenden men jag är även hunnit jobba en stund och träna. Det känndes riktigt skönt att få träna :D det är riktigt skönt att jag har kommit igång med träningen nu :D

Nä nu ska jag göra mig redo för en cykeltur i regnet..
Ni får ha en så bra kväll allihopa.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0