01-12-08

Idag är det 24 dagar kvar till julafton och det innebär 3 månader tills jag är 21. Det ska bli ritkigt skönt att bli lite äldre, jag känner mig så ung. Jag borde nog ha åldersnojja men så är inte fallet.

Idag har då varit en ganska slapp dag, var och jobbade ett tag och sen så blev det film hos Sandra, klick med andra ord. En rätt bra film, fast den var lite spårad i vissa fall. Efter filmen så blev det en kort promenad och sen så bar det hem för att plugga och här sitter man och pluggar. Känner mig grymt otaggad men det är ju något som måste göras så det är bara att bita i det sura äpplet.

Senare blir det att cykla in till stan till jonas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0