03-12-08

Ja då var det redan onsdag igen, det känns som om dagarna flyger fram. Snart så börjar min analys och skapnade 2 det ska bli riktigt roligt. Längtar efter att få träffa alla igen, ni är saknade!

Sen så var jag duktig och vandrade till skeria idag för att låna några böcker som jag behöver. När jag hade börjat gå därifrån så slog tanken mig om att jag kanske borde kolla om boken som jag har beställt hade kommit men jag tänkte att den skulle ju inte in förrän 5 /12 så den finns säkert inte. Så jag började promenera vidare hem men nu är jag sitter hemma och har kollat om den fanns inne så gjorde den ju det!!!! lite störande det var! så nu måste jag ju ta och traska dit igen, lite störande det känns men vad gör man inte att få tag på en j**** bok?

Aja, hoppas att alla får en snöig och bra onsdag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0