04-12-08

Jag har just kommit fram till att jag inte tycker om att skapa på datorn, det är ju typ omöjligt att rita något som ser normalt ut, tacka säger jag då för papper och penna då vet man hur det blir i alla fall.

Dagen började med att jag var på en föreläsning om marknadsföring, den var faktiskt riktigt intressant sedan har dagen fortsatt med att jag har börjat att skapa en folder, men det har gått lite trögt så det jag har kommit fram till idag är texten till framsidan och för något som ska finnas i foldern. Det har ju bara typ tagit si så där 4,5 timmar :S:P

Jag hoppas att när kursen dra igång så kankse jag börjar förstå något av programvaran, den är säkert jättebra igentligen, för man ritar ju i vectorgrafik, men jag fattar verkligen inget av den :S men men nu ska jag väl återgå till mitt skapande.

hoppas att alla har haft en bra dag.

Kram

Kommentarer
Postat av: sofie

Jovisst, tacka för papper och penna jag håller med!

Fast det finns ju teknik där du på ett sätt kan rita direkt in i datorn.. ;)

2008-12-04 @ 22:17:49
Postat av: sofie

Jovisst, tacka för papper och penna jag håller med!

Fast det finns ju teknik där du på ett sätt kan rita direkt in i datorn.. ;)

2008-12-04 @ 22:17:57
Postat av: sofie

Hoppsan det vart 2 inlägg och nu blev det 3 med en ursäkt. ;)

2008-12-04 @ 22:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0