09-12-08

då har studera äntligen kommit med första anmälningsbeskedet inför våren och det visade sig att jag tog mig in på företagsekonomin och mediepraktiken men att jag står som reserv på Grafisk design vilket för mig är skumt eftersom att det är en distanskurs. Men men inte så mycket att göra åt. Jag har i alla fall lagt in en anämlan på en annan kurs utifall att jag inte skulle ta mig in på kursen. Men jag misstänker att jag måste kolla om jag kan hitta någon till eftersom att jag inte tror att jag motsvarar de krav som finns.

Men det känns skönt att jag och Victoria har börjat planera våran folder men det är skumt att skolan har så hårda regler, inte konstigt att allt deras material ser så fult ut!

men men back to school work.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0