16-12-08

oj vad veckorna går fort det är redan vecka 51 och jag har inte köpt klart julklappar, undra hur detta ska gå? Men det ska i alla fall bli skönt med jul lov eller särskilt mycket till lov lär det nog inte bli men sova ska jag i alla fall göra . Sen så har jag inte hunnit vara och besöka min syster än heller, vilket jag skäms lite över. Men vad gör man när man har ett stressigt liv men, 3 kurser, jobb och en pojkvän samt försöker ha ett socialt liv.

Men nu kommer den ständiga stressen, vad ska man hitta på, på nyårs? Det är en dag som det alltid ställs så höga krav på att man ska hitta på något bra. Någon som har några planer som de vill dela med sig? Nä undra om jag ska ta och jobba lite nu, fast vi börjar inte förrän om 15 min så jag lär nog surfa runt lite i alla fall :P

Hoppas att alla får en toppen dag.

Puss

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag vet!

Nyårs är alltid hypat... helt galet. Det är väl därför jag gillar att parta mer andra helger på året... högtider överhuvdtaget, men nyårs nog mest av alla. Annandag jul funderade jag först om jag skulle ut, för att alla verkar ska ut, men och andra sidan annandagjul är ju bland de mysigaste hemmadagarna av alla!

2008-12-18 @ 09:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0