25-12-08

Igår så firade vi en internationell juldag med japaner. Det är något som inte händer varje dag. Så det var en trevlig dag, Idag så blir det att springa lite på stan bland allt annat folk. Det ska bland annat tittas på en ny vinterjacka eftersom att min andra har gett upp. Sen så är jag sugen på att köpa en ny klocka så det blir nog att titta på det också.

Sen så fick jag en symaskin i julklapp så det blir nog att titta på lite tyger också för jag har lite idéer på olika designer på klänningar. Så summa och summaro så detta varit en väldigt bra jul med många glada stunder och väldigt god mat.

Hoppas att alla andra också har haft en bra jul och att ni får njuta av ledigheten.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0