05-11-08

Ja då var det redan Onsdag, gud vad fort veckorna går när man inte pluggar och sliter. Det känns som om den här månaden kommer att rusa fram och det kommer att resulterar i att jag måste fortsätta plugga igen , känner mig inte så där övertaggad på det. Men det är ju som sagt bara 1 år kvar sen så är jag klaaaaaar! Gud så skönt. Idag så har jag varit och kollat på symaskiner, jag ska nog få en i julklapp/ födelsedagspresent av mina päron. Hör och häpna, jag hittade faktiskt en Pfaff som jag tyckte om , jag som alltid har sagt att jag vill ha en Husqvarna :P men jag blev lite fundersam nu när jag kollade på internet och att den inte fanns att läsa om, undra om han på symaskins affären försöker sälja mig en gammal maskin för fullt pris :S Måste nog ringa och kolla, för om det skulle vara så, så ville jag inte ha den , eller jo men inte för fullt pris!

Sen har jag kommit på att jag typ är en shopaholick, :P Men lika glad för de e jag ;) Jag hittade i alla fall en jätte fin beige tröja på HM igår, den hade små puffärmar :D Så nu får det inte bli någon mer shopping i veckan , vi får väl se hur det går :P

Aja nu ska jag ringa till Pfaff och kolla om symaskinen är gammal..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0