09-11-08

Ja idag ska tydligen vara en dag då jag ska hata dagens teknologin! för tydligen så bestämmer bloggen sig för att ta bort allt jag har skrivit två gånger efter varandra. väldigt trevligt, speciellt när jag typ hade skrivit om allt andra gången och typ var klar. Men men skit idet, det är i alla fall söndag och det innebär att helgen är över och att en ny vecka snart ska börja. Jag sitter här med blandade känslor, jag har ju inget jobb som kallar men det känns ändå lite jobbigt eftersom att det redan har gått en veckas ledigt av mina 5 .  Undra om jag ska vara duktig å orka att fara och jobb i morgon eller om jag ska skjuta på det som vanligt in i sista sekunden ? vi får väl se vad som händer i morgon. I dag är i alla fall en dag som man ska fira, för det är ju farsdag och jag är ledig, vilket inte har typ hänt på 10000 år . Så dagen kommer att bestå av god mat och tårta! Det endag som känns lite konstigt är att jag inte började dagen med träning som jag har gjort de senaste dagarna, eller dagen har i alla fall bestått av ett träningspass. Men jag får väl typ träna dubbelt så hårt i morgon i stället :P Ja jag vet jag har typ blivit en träningsnarkoman, but I like it! dagen schema består i alla fall av ett besök till mormor och morfar och sen bär det av till farfar för middag och efter det så blir det lite plugg och Oth.

Någon som jag har funderat över i helgen och de senaste dagarna är hur min kära vän egentligen har det nere i Åre, jag har fåttt känslan av att hon inte trivs lika bra som jag tycker att hon förtjänar att göra. Det är synd att jag har så mycket i mitt liv förstunden för jag önskar att jag kunde fara ner till Åre och ge henne en kram och försäkra mig om att hon mår bra. I miss you darling, I want you to come home . I want to know that you are okey.

När nu måste jag verkligen göra mig redo för att hoppa upp på cykeln. Men jag hoppas att alla får en toppen dag, för det ska i alla fall jag ha.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0