11-11-08

Nå vad tycker man riktigt om nya Edda då? Visst var det fint, men jag måste säga att man blev lite besviken, de borde ju faktiskt ha en vattenruschbana. Vadå när de ändå byggde om så kan man ju lika gärna köra på.  Men trotts det så blev det en riktigt trevlig dag med bad, bubbel och bastu. Så nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli fem så att vi kan handla så vi har något att äta. Sen så sitter jag och funderar på om jag ska orka träna ikväll eller inte? jag blir ju så rastlös och seg om jag inte gör det, men bad kanske också kan räknas som träning?? Men det har då varit en riktigt trevlig dag :D Men lite pengar i plånboken skulle ju inte skada för just nu så ekar den tommt..men det är ju bara 14 dagar kvar till lön !:P

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0