13-11-08

Idag så vaknade man upp av att det låg snö ute, nu känns det verkligen som november. Å jag har ju typ inte köpt några julklappar än. Jag har ju typ varit så ineffektiv som man kan vara den här veckan, jag har typ inte fått något gjort.

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska orka äta lite lunch och göra något vettigt med mitt liv sen. Vi får se hur det blir med den saken i alla fall :P Men jag har i alla fall gjort bort de skoljobb som jag kunde göra.

Nä nu ska jag ta och göra något vettigt..

Kram


Kommentarer
Postat av: sofie

åh nej, jag har inte heller köpt några julklappar! Det snöar här också och det är första gången snön har lagt sig, låt oss hoppas att det håller i sig.

2008-11-13 @ 22:26:52
Postat av: marie

ja du jag hoppas att er snö låg kvar längre än vad våran gjorde, för den regnade nämligen bort igår :S

2008-11-15 @ 16:44:57
URL: http://limb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0