14-11-08

Såg just nu att min Satc film inte kommer förrän den 19 / 11 vilket innebär att jag måste vänta ännu längre ! jag som trodde att det skulle komma idag.. men ack så fel man kunde ha . Men idag så har jag i alla fall varit på en lägenhetsvisning och sen så blev det en lunch på Waynes med min Gravida syster och min Kära mor. Efter det så blev det hem och plugga lite Projektledning.

Oj vad veckorna går fort , det har redan gått 2 veckor sedan kläddesignen slutade. Känns som om det var igår. Sen så tänkte jag uppdadera världen om att min mobil beslutade sig för att bada i Cider igår. Men det kanske inte riktigt var helt uppskattat men den kanske är i trottsåldern, så vad kan man då göra? Men den överlevde då doppet i alla fall.

Hoppas att alla får en bra kväll, det är ju fredag trots allt!

Puss

Kommentarer
Postat av: sofie

Men, Marie!

Mobil i cider, gisses!

Hoppas den fungerar i alla fall.

2008-11-15 @ 08:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0