18-11-08

Har just pratat med Åsa på Dixie PR och det verkade som om jag skulle kunna få praktisera hos dem till våren! Det känns riktigt skönt, det är inte till 100% säkert än men när jag pratade med henne lät hon då väldigt possitiv :) Jag har just skickat iväg ett mail till henne så jag hoppas att det kommer att gå vägen. Jag tycker att det är så svårt att skapa ett bra Personligt brev samt ett bra Cv. Så jag håller tummarna !

Sen så fick jag veta att de hade skickat min Sex and the city film från CDON nu så jag kommer att få den i morgon vilket känns jätte skönt , den är såååååå efterlängtad! Undra om jag ska orka börja med Enlish business Writining uppgiften, men när man är hemma så här så blir man så slö :S

Men det verkar som om vi ska klä ut oss till Knatte , Fjatte och Tjatte samt Kajsa, på vår återsittning. Jag hoppas att den blir lika roligt som jag förväntar mig att den ska bli !

Puss

Kommentarer
Postat av: sofie

Vad kul att praktikplatsen ordnar sig för dig!

Kram

2008-11-21 @ 12:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0