23-11-08

Ja då var man hemma igen efter en 3-dagars besök i grannstaden Umeå. Riktigt trevligt att få träffa brudarna igen, det känns som om det händer alldeles för sällan. Just nu sitter jag och har just knappat in alla räkningar, inte trevligt. Sen så funderar jag på av jag ska kunna hitta på med mina vader, jag kan ju knappt gå normalt och att gå i skor med klack är inte ens att tänka på. Jag får hoppas att det blir bättre i morgon för nu har det bara gått utför. Jag tränade ju i Torsdags och det är ju som värst nu !.

Sen så fick jag en trevlig överraskning idag, Sofie kommer hem i morgon... Gud vad trevligt :D Nä nu ska jag ta och starta teven, det är ju snart dags för OTH.

Hoppas att alla får en toppen kväll.

Puss

Kommentarer
Postat av: sofie

Ja, jag är ju hemma och åker till staden idag, men tyvärr så vet jag inte hur mycket tid jag har. Kl.14:00 ska jag klippa mig och sedan handla julklappar, lite handla julklappar med mamma så om du likafullt är ledig en liten stund kan jag ju alltid slå en pling, men den mesta tiden kommer jag ägna mig åt henne och kl.20:00 är det hundkurs

2008-11-26 @ 11:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0