30-11-08

Då var det söndag igen, det känns som om veckorna rusar fram det var ju nyss som hösten började och nu är det ju vinter. Snart är det dags för jul och det innebär mycket mys och trevliga stunder. Sen så börjar det ju även att bli ljusare igen, det känns som om den tyngsta perioden redan har varit.

Gårdagskvällen var en händelserik kväll, eller egentligen kankse inte så händelserik men det lilla som hände gjorde kvällen till en väldigt trevlig kväll. Ett stort tack till alla som gjorde det möjligt.

Sen så råkade jag hamna på någon annas blogg idag och jag måste då säga att hon är otroligt dukig på att skapa kollage, man blir ju riktigt avundsjuk! Ta er en titt så fattar ni vad jag menar, http://missdiorcouture.souliss.com/

Undra om jag ska försöka ta tag i alla måsten nu ? men jag var i alla fall effektiv i fredags så jag har typ bara kvar att skriva en uppgift på engelska och sen så har ju projektledningen en ny uppgift, som vanligt.

Hoppas att alla får en skön söndag och har haft en bra helg.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0