05-10-08

I morse så drömmde jag att jag var utomlands och bodde på ett jätte fint hotell och solen sken och man kunde plaska i polen. men när jag vaknar så hör jag regndropparna som rinner ner för fönsterrutan och vinden som viner utanför fönstret, man blir inte speciellt sugen på att sätta sina fötter utanför dörren. Trotts dagens dåliga väder så har jag, Sandra och Angelica varit och kollat på Sunnanå mot Linköping idag, riktigt trevligt men vääääääldigt kallt!

Sen så har jag snabbjobbat ett tag och faktiskt hittat igen mitt golv. :D och nu sitter jag och tittar på oth, dvs. världens bästa serie. borde igentligen plugga lite, men jag vet inte om jag orkar ...
Sen saknar jag dig, känns som om du är 10000000000 mil bort. Hoppas att du saknar mig lika mycket som jag saknar dig..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0