07-09-08

Dagens punkter:

  • Plugga projektledning.
  • Plugga English business writing
  • Plugga Kläddesgin
Vilken rolig dag jag har framför mig !
Tidigare i dag så har jag varit förbi jobbet och snabb jobbat lite också :P så idag blir det en dag som består av massor med måsten ! Fast jag har i alla fall börjat med att plugga projektledning så den är snart klar för dagen. Men sen så har jag ju bara 2 stycken kvar :P

Igår var jag och sandra och gick på Skellefteås otroligt stora och inspirationsgivande museum ..eller det kanske inte var så givande, men vi var i alla fall där. Sen så cyklade vi till Stadsbiblioteket vilket var betydligt mer givande, där lånade jag två stycken böcker, så igår fick jag nya idéer till min klädkollektion.  Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men det blir nog bra.

Så det här känns som om det blir en helg full med plugg.. förutom tjejfesten som ägde rum i fredags. Riktigt lyckad fast jag hade en dag som var fylld av otur.


Ha en riktigt skön och lugn söndag, för det är ju trotts allt vilodagen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0