02-04-09

Nu är jag nästan frisk och det känns hur skönt som helst, jag har lite ångest över att jag inte har tränat något men det kanske blir lite träning på söndag. Jag hoppas då verkligen att jag är frisk då! Annars leker livet, lite tråkigt att vara tillbaka i Ske-å det är ju så dött och tråkigt här. Jag har sökt 2 jobb i stockholm inför sommaren men bara för att det är jag kommer jag säkert inte att få det så jag kommer gå arbetslös i sommar. Vad ska jag då riktgit hitta på? Skit tråkigt, men men. Snart är jag klar med utbildningen och då blir det att fara söder ut eller fara ut och resa. Jag är grymt sugen på att åka till New York samt typ NyaZeland eller något. Men då ska man ju ha någon att resa med också.

Jag tror att om jag kan börja träna igen så kommer jag nog att bli mer peppad på den här staden, jag hoppas då i alla fall det! Men snart är det ju vår och sommar vilket leder till att det sol, värme och fåglarnar kvittrar.=) Nu ska vi vara positiva. Ha en toppen kväll

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0