10-04-09

Jag insåg just att ibland kan man vara lite väl negativ till saker och ting, ibland förstorar man upp saker som igentligen är betydelselösa. Dagen idag började verkligen inte som den var tänkt, jag hade tänkt att få njuta av en lång och tyst sovmorgon. Men istället vaknade jag kl 10 av att min bror spelade musik på högsta volym, inte det bästa sättet att vakna på när man har gått och lagt sig kl 4. Jag hade verkligen sett framemot sovmorgonen eftersom att jag inte har sovit ut på 14 dagar så det kändes som att batterierna behövdes laddas upp igen. Men sådant blev inte fallet, istället så är jag trött, förskylld, omotiverad och irriterad. What a lovely morning! Hoppas att ni har haft en bättre start på dagen än vad jag hade.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0