23-04-09

Nu var det verkligen ett tag sedan jag bloggade med det har som inte funnits tid till det.  Jag har haft fullt upp med jobb, plugg och praktik. Men jag har äntligen börjat komma ikapp. det känns otroligt skönt. Men jag känner mig konstant trött så jag ska nog ta och köpa super vitaminerna som Annica på Kubera har så kanske jag får lite ny enerig=)

Sen hände det något väldigt tragiskt i helgen, min brors kompis och hans morfar körde ner i en vak med skotern och omkom. Det känns otroligt tragiskt, det är sådant som bara händer folk som man inte känner/ vet vilka de är. När man är 12 år ska man inte behöva vara med om något sådant tragiskt. Jag undrar verkligen hur min bror mår.. han är så lite så då är det så svårt att läsa han.

nu blir det sängen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0