27-04-09

Ibland är livet inte rättvist.

Personer i min närhet har fått lida alldeles för mycket de senaste 2 veckorna. Först så kör min brors kompis ner i en vak med skotern och omkommer. Visst jag känner inte han men man blir som i alla fall påverkad av sittuationen. Sen så igår så är Esaas kompisar med om en alvarlig bilolycka och två av dem skadas allvarligt. Senare på kvällen avlider tjejen. Det har varit på tok för mycket tragedi den senaste tiden.

Men det blev en otroligt trevlig tripp till Luleå i lördags där det blev att shoppa lite kläder, men jag tycker att jag faktiskt var riktigt duktig och brännde inte speciellt mycket med pengar. Sen så kanske jag har fått tag på en lägenhet så det känns riktigt skönt. Det ska bli skönt att slippa bo hemma för nu är jag riktigt less.

Sen så var jag med i Norran i lördags =) så jag var en riktig kändis!

Nä nu orkar jag inte skriva något mer. Det har hänt så otroligt mycket den senaste tiden.. Sen är jag less på att aldrig vara tillräckligt bra, att aldrig leva upp till de förväntningar som ställs.

God natt.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0