02-02-09

Nu är det måndag igen och det är dags för en ny vecka igen. Idag så är det precis 22 dagar kvar tills jag fyller 21 och det är 12 dagar kvar till Alla-hjärtans-dag. I år så kommer jag att fira alla hjärtans dag som singel, vilket jag inte har gjort på flera år. Detta är något som kommer att kännas lite underligt.

Snart så kommer Sofie hem från Åre vilket känns otroligt skönt, det känns jobbigt att ha henne så långt borta under den här perioden av mitt liv.

Jag känner att det här inlägget verkligen inte blev sammanhängande, men det får ni har förståelse för. Sen så längtar jag tills det nyga gymmet öppnar, tills dess är det 26 dagar kvar, så det är inte allt för länge kvar. Det ska bli så skönt, för då kan jag komma igång med tränadet på riktigt. Det är ju snart Beach 09 och då måste man ju vara i toppform.

Nu ska jag ta och återgå till pluggandet, hoppas att ni får en underbar dag. Här uppe i norrland lyser solen !

Kram

Kommentarer
Postat av: sofie

Åh Marie!

Jag finns med dig i hjärtat och bara ett telefonsamtal ifrån, men jag förstår din poäng.



Ibland är det de mest osammanhängande inläggen som är de bästa. Just eftersom de oredigerade texterna ofta är direkt från hjärtat.

2009-02-02 @ 23:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0