06-02-09

Det  snöar och snöar här uppe i norrland, när stockholmare säger att det är snökaos så har det kommit 3 cm. Här uppe kan man verkligen kalla det snökaos, alla bilar kör fast och brandbilen körde rakt genom rondellen och ut i diket. Här uppe är det kaos, det har kommit säkert nästen 50 cm med snö och det bara fortsätter att snöa. Kan det aldrig sluta att snöa? Det måste i alla fall gör det till på Tisdag då jag och min syster ska åka upp till IKEA och snöar det så här mycket då så blir det verkligen ingen IKEA resa. Så sluta snöa nu!

Igår så tapetserade jag klart mitt rum med vissa missöden, men över lag så gick det bra. Eller det är inte riktigt klar, jag har garderoberna kvar. Men jag fick nästan slut med tapeter. Tapetsera sliter verkligen på kroppen. Jag känner mig helt slut idag, orkar typ inte göra någoting alls. Men idag måste mitt arbetsbord komma på plats så att jag kan börja plugga på riktigt igen.

Nä nu ska jag ta och göra något vettigt idag, än så länge ligger jag kvar i sängen.
Ha en bra Snöig dag.

Kram

Kommentarer
Postat av: sofie

Jag vill oxå tapetsera!

2009-02-08 @ 22:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0