13-02-09 (Natt)

Nu har jag kommit hem , det blev faktiskt en riktigt tidig hemgång eftersom att saker och ting inte riktigt belv som det var tänkt i slutet av kvällen. Hade en väldigt trevlig kväll, det var skönt med miljöombytet från Balzac till Calles =)  Jag hade faktiskt roligare än jag har haft på länge ! Och det är skönt att veta att morgondagen inte kommer att vara tung pga. att jag körde nykter som jag har gjort de senaste helgerna. Sen träffade jag Maria och Anna ute på calles vilket var ett trevligt återseende. Det var typ år och dar sedan jag träffade Anna , hon är som en frisk fläkt i livet. =)

Så summa och summaro var detta en väldigt lyckad kväll =)

Sov gott kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0