13-02-09

Idag är det Fredag den 13:de, detta ska var en otursdag och har varit det alla andra gånger. Men idag verkar det än så länge inte bli det.

Idag så har jag och Nina Ö bokat biljetter till melodifestivalen som ska vara här på lördag, det ska bli riktigt roligt. Det var skönt att hitta någon som ville gå på den. Så nu måste jag bara komma ihåg att hämta ut dem innan jag börjar att jobba. Sen så har jag hunnit läsa en hel del i min bok som jag måste läsa ut. Har faktiskt kommit 180 sidor av 400 på 3 dagar :P Det är så synd att det är så jobbigt att läsa kurslitteraturböcker, för om det skulle vara en vanlig bok så skulle det gå mycket fortare.

Sen så är jag grymt sugen på att shoppa lite, men jag har verkligen inte pengar till det vilket är synd för det känns som om det var hur länge sedan som helst sedan jag kunde shoppa. Längtar verkligen till vår shoppingresa i La Capital. Snart är det ju bara en månad kvar.

Nä nu måste jag ta och rusa till jobbet annars kommer jag att komma sent. Men i kväll blir det i alla fall Calles med Angelica, ev. Frida och Gabbe. Vi får se hur det blir.

Ha en toppen bra dag, fredag en 13 spooky.

Kram

Kommentarer
Postat av: sofie

Åh en vecka kvar!

Det kommer gå jättefort... 2 veckor kvar tills jag kommer hem, sedan hemma v 10 och 11 sedan tillbaka till Åre, kunde du komma och hälsa på i någon dag då? Hoppas!

2009-02-13 @ 13:41:20
Postat av: sofie

Jag menade en månad kvar, nej jag har inte missförstått! He vart bara fel.

2009-02-13 @ 13:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0