15-02-09

Gårkvällen var helt sjukt bra. Alla mina pärlor var ute och förgyllde min kväll =) Sen så var det en såå het kameraman på melodifestivalen, helt sjukt het. Till och med Nina tyckte han var het, det var så roligt för jag sade inget till henne under showen men när jag berättade det så sa hon att hon tyckte precis samma sak. Jag ångrar verkligen att jag inte gick fram och sa hej. Men kvällen blev i alla fall väldigt bra.

När jag kom fram till baren på balzac och skulle beställa vatten så sa bartendern, vill du ha ett glas vitt? Och jag svarade typ, hur vet du att jag brukar köpa det? Och han svarade , jag sålde det till dig tidigare under kvällen uppe på ladan. Jag tycker att det var lite roligt att han mindes mig av alla 4000 som säkert köpte av han :P Jag måste ju verkligen ha gjort ett bra intryck:P

Sen så var det en kille som kom fram och satte sig med jag och Angelica och han sa, jag köpte blommor av dig. Jag tyckte att det var lite jobbigt att han kännde igen mig eftersom att han var inte speciellt trevlig. Men då räddade en pärla mig ifrån han =) Tack , guld värt! Den här kvällen var verkligen hur bra som helst, lite synd att jag inte kunde ge han lite mer uppmärksamhet, men angelica hade inget fotfäste. Men han var verkligen en glad överraskning!

Nu måste jag se om jag kan hitta laddaren till datorn så jag kan se lite mer The Hills innan jag ska fara och jobba.

Hoppas att ni får en toppen dag. Det kommer i alla fall jag att ha, jag kommer att leva på lyckoruset från igår.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0