20-02-09

Då är det fredag och man borde känna peppen inför den kommande helgen som bara ligger några timmar bort. Men jag tappade just allt, så förhoppningsvis kommer den tillbaka när jag börjar göra mig iordning. Men vem vet. I helgen blir det jobb som alla andra helger men sen är det äntligen lediga helger som gäller =)

Sen pratade jag med Maja idag och erbjöd mig att komma och jobba åt S-blommor varanna lördag och vem kan tacka nej åt ett sådant erbjudande? det är ju bara 4 timmars arbete, typ 09.30 -13.30 som längst.. Hur skönt som helst. Så då kanske jag kan jobba åt dem i sommar också.

Idag har jag i alla fall blivit av med PM-uppgiften och jag klarade nästan duggan. så det känns för studnen lite ljust på den fronten. Så om jag klara duggan ikväll så har jag typ bara handelsrätten att fokusera på nästa vecka vilket känns hur skönt som helst =)

Undra om man ska börja göra sig i ordning inför kvällen? kanske starta lite musik och försöka tagga till. Just för stunden känner jag mig lite avundsjuk på folket som är nere i umeå, I miss them a lot! Men men, inte sitta här och deppa, vi skulle ju peppa!

Hoppas att ni får en bra helg =) Btw det är bara 4 dagar tills jag blir 21 Yeay!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0