22-02-09

Vissa saker stör jag mig på, tex att jag har spenderat timmar med att lyssna på massa killprat förån dig. Men nu när JAG faktiskt för en gång skull ville prata om det så totaldissar du mig. Vad är det för stil? Sådant stör jag mig på. Ska nog ta och sova bort den här dagen.

Jag gjorde just duggan igen och jag hade klarat den om jag inte hade gjort 2 slarvfel , jag hade missat att klicka i kryss på 2 ställen så det känns otroligt störande. Eller jag hade kryssat i men det skulle vara tre kryss men jag hade missat att klicka i det sista. Skit samma, det känns i alla fall störande :S

Den här helgen har verkligen inte varit lika bra som den var förra helgen. Så jag funderar helt seriöst på att fara bort från den här hålan, ett tag i alla falll. Måste bara se vad jag får för schema i skolan. Jag måste ju hinna med allt plugg :P Sen så tror jag att jag kommer att få förseningsavgifter på mina böcker som jag har lånat på stadsbiblioteket eftersom att jag tror att de skulle ha varit igenlämnade den 20 februari :S

Och jag fick inte ens vara slagsäck igår, jag blev utbytt mot ett träd :P

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0