24-02-09

Idag är det eller snarare var det fettisdag. men det har även varit min födelsedag =) Som nu är över och detta har varit den bästa födelsedagen på länge. Inga onödiga förväntningar. Bara lite kakor och härliga människor.

Men ibland så slår verkligheten tillbaka och man inser hur fort livet går. Jag som har satt målet att jag vill ha barn när jag är 25 och jag har ju inte ens en karl som jag ska förverkliga det med. Men som sagt det är ju 4 år kvar tills dess.

Som en kompis sa:
- Välkommen till rullator livet!

ibland känns det som att livet verkligen går så fort. Men detta ska bli ett helt nytt år där jag vänder blad och påbörjar ett nytt kapitel. Bwt. Jag är inte sur och är glad, jag var bara lite bitter tidigare. Hoppas att du inte är sur.

Ha en toppenkväll
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0