25-02-09

Varför ska det vara så dyrt att träna på det nya gymmet? 110 kr / gång. Det kändes lite väl dyrt. Så vi får se om det blir träning där. Men det är ju det gymmet som har fått mig att bli peppad på att träna igen. Så det kanske är värt det. Och om det är dyrt så kankse det inte är lika mycket med folk där och på så sätt är det lättare att träna där. Så vi får se.

Men idag var jag då hur trött som helst när jag skulle upp, sovmorgonen igår störde rutinerna. Men jag steg i alla fall upp kvart i 9 så det var ju inte farligt sent i alla fall. Nu ska jag ta och cykla till skeria och lämna igen lite böcker och sen blir det att cykla vidare till stan, det var ju någon som skulle ha rea på massor med jackor och jag är som sugen på en ny snygg skidjacka, så det kan blir en sådan, de skulle ju bara kosta 200 vilket är riktigt billigt, men det beror på om jag hittar någon.

Gårdagen var en intressant dag, men den var bra.

Nu ska jag ta och hoppa ut i solskenet och börja min dag. Jag hoppas att ni får en toppen dag =)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0