26-02-09

Pluggandet går trögt idag och jag börjar bygga upp mer och mer ångest inför tentan som kommer i morgon. Detta är ett så sjukt stort och svårt ämnet och jag har ingen aning om vad som kommer att komma på tentan. Jag skulle kunna svara på 400 olika frågor, men frågan är ju den om det kommer att komma något liknade på provet eller om det kommer att vara 3 frågor som vi ska fördjupa oss i? frågorna är många men svaren är få. så det känns som om jag kommer att få en dödsdom i morgon. men det som är bra är att de har ändrat omtentedatumet till en lördag. för det känns som att det kommer att bli en omtente för mig.. Funderar på att ta en paus en stunde, jag har ju pluggat konstant sedan kl 9 så då kanske jag förtjänar det?

Ångest, Ångest, det ska bli skönt med helg då allt är över.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0