26-02-09

Kan man vara tröttare än vad jag är just nu? Jag tror faktiskt inte det. Jag skulle kunna betala hur mycket som helst för att få gå och lägga mig i sängen igen. Jag är verkligen dödstrött! Sen lyser solen ute men jag måste sitta inne och plugga vilket känns lite småsurt. Men men sådant är livet. Sen har jag yp ont i axlarna utan att jag tränade dem igår. det är ett tecken på att jag är otränad är jag får ont i axlarna när stången ligger där i knäböj. Nu är det verkligen dags att börja träna på riktgit igen. Så här otränad kan jag ju inte fortsätta att vara. Det känns som om det var hur länge sedan som helst som jag var så här otränad.

Sen så höll jag på svimma när jag sprang på löpbandet. När jag klev av det kändes det som att jag skulle svimma, jag såg sämre och kände mig vinglig och då hade jag ju bara sprungit 2 Km. :S Detta ska det bli ändring på. Sen gjordejag 200 situps och jag har inte ens träningsverk idag :S

Nu ska jag börja att plugga inför tentan i morgon. jag hoppas att det kommer att gå vägen.

Ha en toppen dag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0