04-02-09

Vissa stunder undrar jag om jag har tagit mig vatten över huvudet. Kommer jag verkligen att klara den här kursen ? Jag tycker att den är intressant men rättskunskap är så klurigt. Jag är verkligen nervös inför tentan. Det känns verkligen som att jag kommer att kugga, men det skulle vara så skönt att klara den. Men det är i alla fall typ 25 dagar kvar tills dommedagen.

Just för stunden har jag börjart att tapetsera och har typ kommit 1/3 del av rummet. Jag hoppas att jag ska komma till halva rummet idag, eller gärna längre. Men bra blir det i alla fall, betydligt bättre än förr :P

Jag undrar var jag ska lyckas hitta pluggorken igen ? Företagsekonomin flyter på som vanligt, det är typ inget jobbigt alls med den. Men det är handelsrätten som känns tung. Men igår fick jag i alla fall hem 4 nya avsnitt av The hills så då var min dag räddad =) Nu väntar jag bara på att albumet ska bli klart då är den här dagen också räddad =)

Men ni får ha en bra Onsdag allihopa.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0