03-01-09

Då har man hunnit med att vara magsjuk en snabbis och den slog till på sämsta möjliga dag. Just på nyårsaftonsnatten, men då tror många att det var alkoholen som gjorde sitt. Men det var faktiskt inte det, jag blev faktiskt magsjuk. Sen så skulle vi inventera på fredagen så jag hade verkligen inte tid att vara sjuk, men jag hade i alla fall slutat att spy då så då hade jag inget val. Jag var tvungen att fara och jobba så det blev jobb mellan 7- 23 så jag var rätt slutkörd i morse när jag vaknade.

Men jag är i alla fall frisk nu, det är ju huvudsaken :D

Sen så har jag tittat lite på en ny mobil, det är en kopia av Iphonenen men den kommer från china så jag vet inte om man kan välja svenska på ordlistan och kan man inte det så fungerar ju inte T:9 och sen kan man ju inte skriva åäö så då vet jag inte vad jag ska göra.. Men snygg var den i alla fall :D

I dag så har jag även hunnit göra klart duggan och den klarade jag sen så har jag även skickat in english business uppgiften .. så nu är jag ledig i några dagar tills skolan drar igång på riktigt...

Btw det är ett nytt år , nämligen 2009 och man får hoppas att detta också blir ett bra med mycket roliga saker.

Kram på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0