05-01-09

Jag är en dålig person. Jag lovad jobbet att jag skulle jobba idag, men så blir det inte. Undra om jobbet kommer att bli arg på mig? Men jag var så trött idag och sen så måste jag ju lämna igen lite böcker på biblioteket, de har ju stängt i morgon. Jag far ju till jobbet i morgon.

Sen så börjar skolan om på onsdag, det är med blandade kännslor. Ibland önskar jag att man aldrig hade lov för då behöver man aldrig känna ångesten inför att skolan ska börja igen.. Men nu har jag bara 1 år kvar, en vårtermin och en hösttermin, sen är det klar :D

Nä nu måste jag fara till Skeria och lämna igen lite böcker för att sedan sätta mig på bussen och träffa Sofie :D

Kram

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nu hittade jag hit igen ;)

Jätteroligt att du kom och hälsade på mig vännen! Så uppskattat och du är så välkommen hit igen. :D Ta hand om dig!

Kärlek

2009-01-05 @ 22:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0