09-01-09

Då var det fredag igen :D, veckorna verkligen springer fram och snart komer det att vara sommar igen. Idag så har jag spenderat dagen med angelica på stan och efter det så blev det en fika med Maria på Waynes och efter en stund så kom Elins Magnus och besökte oss. I kväll så blir det film med, Sandra, Angelica, Frida och kanske Reema, det ska bli riktigt trevligt. I morgon blir det jobb och sen blir det bowling och efter det så kanske vi besöker Anna och Anna, för en av annorna åker nämligen snart till Kina för att plugga kinesika.

Nä nu ska jag ta och göra mig redo för att fara till sandra, bara anglica kommer snart. Som man brukar säga fint folk kommer sent, ioffersig är hon ju inte sen än:P

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, det var sjukt länge sedan jag var med om en tjejkväll, en riktig gammal hederlig tjejkväll. Du vet då man sover över på golvet och så. Jag minns jag hade en hemma en gång när jag var liten då alla sov i rummet och så minns jag att jag var hos dig en gång när jag var lite äldre. Du, jag, Emelie och Frida. Saknar du inte sådant?

2009-01-09 @ 21:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0