10-01-09

Snart blir det bowling och vi lär ju se hur det går, jag är ju typ sämst på att bowla. Sen är jag typ grymt sugen på att dricka glögg men det känns som att det är lite fel å göra det nu, julen är ju över...

Jag och angelica har just beställt flygbiljetterna till La capital, jag känner mig grymt sugen på det, bara åka dit och shoppa och leva livet :D Sen låter som att vi ska gå och se en musikal där... har aldrig varit på en musikal tidigare så det ska bli riktigt roligt.

Nä nu tror jag att jag ska sätta mig och måla naglarna samt se körslaget för att vänta och se om Angelica kommer hit före eller om vi ska träffas på bion.

Kram

Kommentarer
Postat av: sofie

När var det ni åker till sthlm?

Tänkte på när du kommer och hälsar på här?

2009-01-11 @ 18:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0