13-01-09

Det verkar som att jag snurrade till det i det förra inlägget, jag har inte varit och sett på bio. Undra vart jag fick det ifrån?  Ibland är man allt för snurrig.

Idag har jag i alla fall varit i umeå och redovisat våran folder och sen så var jag och kollade på en lägenhet. jag är så less på att på hemma. Jag vill flytta till något eget där jag får bestämma när jag ska stiga upp, när jag ska äta och vad jag ska äta. Nu är jag less!

I alla fall så var lägenhten väldigt fin och hade ett toppen läge, det är bara synd att det var så många saker som talade emot den :S Men någon som kändes possitvt med den var att när jag ringde på annonsen så tyckte fastighetsägaren så mycket om mig att han sa om jag ville ha den så skulle jag få den =) Det var faktiskt riktigt roligt, för det är inte så ofta något sådant händer.

Nu ska jag ta och se ett avsnitt av The Hills och se ska jag sova.

Puss

Kommentarer
Postat av: sofie

ÄR det sant! GRATTIS nu måste du höra av dig om hur det blev?

2009-01-14 @ 14:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0