16-01-09

Igår konstaderade jag och Anna P att det redan har gått halva Januari och det känns som om den nyss började. Idag så har jag inte gjort så mycket. Tanken var att jag skulle läsa på förmiddagen innan min syster skulle komma och klippa mig men jag var för ofokuserad så det blev inget läsande. Så dagen har jag spenderat med min syster och hennes son Hemi. När de gick hem så satte jag mig och letade lite efter olika typsnitt som jag skulle kunna använda till min tatuering, men jag hittade inget jag riktigt tyckte om men jag har hittat vissa delar i olika som jag tyckte om så jag har nog hittat typsnittet. Nu saknas det bara att välja vilken blomma jag vill ha och komma på hur jag ska placera blommorna. Sen så ringde de från Intersport och sa att min jacka hade kommit så då åkte jag upp och köpten den. Det var verkligen på tiden !

Så vad händer ikväll? Det var en bra fråga, jag har faktiskt ingen aning, blir nog en lugn kväll hemma med kanske lite läsning, måste ha läst 300 sidor innan på måndag :S Och boken är på engelska vilket inte gör saken bättre .

Hoppas att ni får en bra kväll

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0