21-01-09

Hm, snacka om ett dilemma. Hur ska jag göra ? Kursen publikmedier kan jag inte läsa, och den juridiska kursen är typ full. Jag som hade sett fram emot en termin utan resor till umeå. ska jag behöva läsa den i Umeå vilket innebär massor med bussresor ? visst det skulle vara trevligt att plugga med Tove men det kändes jobbigt att pendla igen :S Men samtidigt så finns det typ ingen kurs jag vill läsa till hösten och på något sätt så måste jag plugga in 15 Hp till. Jag får väl hålla tummarna för att det går vägen när jag pratar med Stefan i eftermiddag. Det enda som känns skönt är att jag i alla fall har alla poäng till vårterminen . Sen så är det även skönt att jag slipper läsa den där engelska boken :D

Aja, nu ska jag ta och kanske äta lite lunch .

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0