25-01-09

Today, I feel stronger than ever.

Jag tror att det beror på att det komm 4 nya avsnitt av The Hills och sen så ska jag få tapetsera om =) Hoppas bara att jag hittar några snygga nya tapeter, rummet ska gå i grått, ek, svart, vitt och lite turkost. Ojdå nu lät det som det blir mycket med färg. men jag hoppas att det blir bra. Väggarna i ljusgrått, möblerna i ek och kuddar samt gardniner i turkost, tror jag i alla fall. Det känns som att det skulle behövas lite färg :P

God natt allihopa, nu ska donnan sova.

Kram

Kommentarer
Postat av: sofie

Tapetsera om hemma hos dina föräldrar eller? Hur går det med lägenhetssökandet. Hallå jag har tänkt på en sak, det vore coolt om du och jag var sambos, en galen idé jag vet, men lite coolt. Det om vi vore i samma stad... :P fast det är vi inte och kommmer kanske inte att vara för en längre tid, men det vore coolt. En trea. :D Fast då måste du tåla en hund. :P

2009-01-25 @ 23:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0