27-01-09

Idag är det Tisdag. Den här dagen har jag spenderat på följande sätt.
  • Var och jobbade ett tag på förmiddagen
  • Sen besökte jag min syster och Hemi på sjukhuset och åt lunch med dem.
  • Efter det träffade jag Angelica på stan för att kolla in lite utlandsresor, vilket resulterade i att vi prell bokade en resa till turkiet.
  • Sen tittade vi på lite tapeter
  • Efter det så cyklade jag hem och pluggade samt surfade lite.
  • Nu tror jag att jag har kommit på vad jag ska ha på min fondvägg :P

Detta är med andra ord en dag som har varit rätt fullspäckad. Hoppas att ni har haft en bra dag.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Näe!

EN resa till Turkiet!

Där hör man... ;)

2009-01-29 @ 22:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0