29-01-09

Då är det Torsdag och den här veckan är snart över vilket känns lite skönt men samtidigt otroligt stressig, det känns som att veckorna går alldelse för fort och det är på tok för lite timmar på dygnet. Det känns som att jag inte har den tiden som jag behöver för att plugga. Men sådant är livet.

Idag så har jag pluggat och åter pluggat men sen har jag varit och jobbat. Jag tänkte bara jobba en timme men som vanligt så tog det längre tid än vanligt. 1 timme blev 2 timmar. Eftersom att när man bara ska göra det man behöver så blir det alltid mer saker som kommer. Det känns som om allt tar betydligt mer tid än vad som var nödvändigt. Men det som är positivt är att jag trivs med det jag gör och sen blir det ju mer pengar vilket alltid är uppskattat =)
 
Nu bordet jag igentligen återgå till Handelsjuridiken, men jag vet inte om jag orkar :P men ett kapitel till borde jag ju orka med. Undra när hanbollen börjar ikväll??

Hoppas att ni har haft en bra dag

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0