31-01-09

Då sitter man här med lite ångest över att jag inte pluggade något igår. Men jag förtjänade faktiskt lite ledighet. I dag när jag vaknade så kände jag mig rätt sliten . Nu kanske ni tror att jag var ute och drack igår men det gjorde jag inte, eller det är väl en definitionsfråga. Det blev 2 öl men det räknar jag inte som att dricka. Men då kunde jag med andra ord konstatera att jag inte tål öl. Öl blir man bara bakis av, i alla fall om man heter Marie.

Kvällen var i alla fall bra trotts att vi besökte alla uteställen som finns i den här lilla staden. dvs. scandic, balzac, station 8 , calles, Olles och kvällen avrundades  på Frasses :P Där har vi min kväll.

På förfesten så träffade jag ett gammalt ex, jag hoppas att vi kommer att ha samma relation som jag och han hade eftersom att det var hur skönt som helst. Jag håller verkligen tummarna för det. Nu känner jag att det där blev lite flummigt men skit samma. Nu ska jag i alla fall göra mig redo för att åka på till en jobbarkompis för att äta god mat och spela spel.

Hoppas att alla får en bra kväll, det är ju trotts allt Lördag.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0