02-03-09

Idag så snöar och blåser det ute. inte speciellt trevligt väder ute. Detta har lett till att jag har tappat pluggorken. Den finns bara inte där. Jag har gjort en dugga men jag har 100000 andra saker jag borde göra. Sen har jag även varit förbi jobbet och jobbat en stund dvs. 4 timmar:P

Det har varit otroligt skönt att vara ledig i helgen och inte behöva tänka på något plugg alls, och framför allt inte haft möjligheten till att plugga. Men nu när man kommer tillbaka till verkligheten så blir man förslappad. Man orkar inte göra något alls. Det är rätt störande. Nu funderar jag på att titta på lite Gillimor Girls innan det är dags för lite mat.

Det är rätt störande hur mycket det ska krongla när man ska koppla in en skanner. Hur svårt ska det igentligen vara ?

Ha en bra dag kram

Kommentarer
Postat av: mican

jajamen det var jag :) ska dit över påsk också ;)

2009-03-02 @ 19:09:33
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0