03-03-09

Idag är tisdag och jag är tröttare än tröttast. Igår var jag och Angelica och testade på det nya gymmet och jag kommer garanterat att börja träna där eftersom att det var ju hur fräscht som helst. Det som är lite synd är att Angelica nog inte kommer att börja träna där eftersom att hon anser att det var för dyrt. Men jag tycker att det är välinvesterade pengar =) Det som var så bra igår var att det inte var speciellt mycket folk som var och tränade där då och det hade inte varit det på deras pass än vilket är bra eftersom att då kan man fara dit och se vilka pass som finns och välja ett utifrån det.  Jag hoppas bara att det kommer en massor med snygga grabbar dit så att man har lite och titta på:P

Sen har jag typ tappat min motivation i pluggandet, jag vill bara ha sommarlov nu! men det känns som om det är evigheter kvar tills dess så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, men när jag drar igång med träningen igen kanske jag får tillbaka motivationen igen. För nu är den då helt borta. Sen har jag lite tränigsvärk i rumpan också:P Nä nu ska jag ta och återgå till Företagsekonomin, någon som är sugen på att hjälpa mig?

Ha en toppen dag !

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0