05-03-09

Det känns som om jag är inne i ett annat skede i mitt liv just nu, när jag var på väg till jobbet idag så började jag fundera på alla beslut som man fattar. Jag började fundera över de olika koncekvenser som varje val får, tänk tillexempel om jag hade flyttat till umeå för 2 år sedan undra hur mitt liv hade sett ut då. Det är en underhållande tanke, men samtidigt skrämmande för tänk om jag fattade fel belsut för 2 årsedan. Men gjort är gjort, hela dagarna består utav olika beslut.

Oj detta blev ett skumt inlägg. Men nu ska jag springa och äta men ha en toppen kväll

Kram

Kommentarer
Postat av: sofie

Nah, inte så skumt inlägg, djupt, men inte skumt...

2009-03-08 @ 08:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0