12-03-09

Ibland gör livet verkligen kovändningar. Jag visste att tiden var räknad, men inte att det skulle ske så här fort. Så tydligen är jag arbetslös om 30 dagar eller tidigare :S Vad ska jag ta mig till, jag kan inte klara mig på utan inkomst. Det går helt enkelt inte, jag är dyr i drift! Varför ska något sådant här dyka upp när jag äntligen har lyckats vända sida och bli lycklig. Varför, ! Nu har jag ångest inför sommaren, hur ska jag klara den ? Jag som hade tänkt jobba hela sommaren men nu blir det nog inte så. Jag ska vara glad om jag kan få jobba 4 veckor. Så hur ska jag då klara hösten 09 och våren 2010? Detta känns väldigt tungt, men egentligen borde jag inte ta detta så hårt, jag har ju trotts allt inte hus och heltidstjänst som många andra har. Jag bor ju fortfarande hemma och betalar ingen hyra så jag har det betydligt lättare än många andra. Men jag blir ändå förvånad, jag trodde inte att detta skulle hända så här fort!....

Nu har jag en ovis framtid framför mig, ush, detta är något som verkligen kommer att tära pshykiskt på mig, hur ska jag lyckas hålla uppe leendet när det enda jag vill är att skita i allt.

Kram

Kommentarer
Postat av: sofie

Marie du kommer fixa detta!

Du har väl en massa besparingar och dessutom som du säger du bor hemma än så länge. Du löser det på något vis. Tro mig jag vet att pengatänkande tär på sinnet, men man får helt enkelt leva i alla fall. Möjligtvis inte vara lika dyr i drift?

2009-03-12 @ 17:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0