16-03-09

Idag är det en ny dag med nya möjligheter. Just nu ligger jag fortfarande i sängen och är hur trött som helst. Men jag måste försöka masa mig upp för jag måste börja att skriva på hemtentan som vi har fått idag. Det känns lite småjobbigt men jag har tänkt träna ikväll och då måste jag ha skrivit en hel del på tentan.Annars blir det att plugga ikväll. Sen kanske det blir ett besök i umeå på tisdag, men jag har inte bestämt mig om det blir att sova över där. Det beror lite på omständigheterna. Men vi får se hur det blir.

Få se nu, är det något mera som har hänt, jo helgen har varit toppen både fredagen och lördagen. Fast det var skumt folk ute på lördagen så belv den ändå lyckad. Sen så har jag jobbat och slitit på jobbet vilket är lite tungt eftersom att man inte känner sig speciellt motiverad till att jobba så som läget är just nu. Nu måste jag verkligen ta och masa mig upp ur sängen så att jag får något gjort idag.

Ska jag våga skicka ett sms, eller är jag för på då?

H en toppen dag.
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äh skicka ett sms, tänk inte så mycket!

2009-03-16 @ 12:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0