18-03-09

Nu är man hemma, eller jag har varit hemma sedan 4. Jag är sjukt trött, jag orkade nästan inte ens träna. Men jag tog mig dit och körde i alla fall ett träningspass. Det känns som om det kan vara det sista denna vecka eftersom att jag vet inte riktigt hur jag ska få in ett träningspass. Men det kanske finns plats för det på söndag. För övrigt så är jag hemma med blandade känslor. Sen fick jag en värmande kommentar av Christoffer:
-Du är då väldigt snygg måste jag då säga.

Det är ju inte varje dag man får en sådan kommentar, men det finns ju vissa saker som kan påverka varför det lyste om mig just då! Men jag är allt lite sugen på att åka tillbaka, det är synd att jag har så mycket planerat för stunden!

Sov gott kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0